INTREBARI DESPRE PRODUSE SI COMENZI:
_____________________________________________________________
- Cum pot cauta un anumit produs in magazinul online?
Pentru a căuta produse, vă rugăm să utilizați modulul de căutare existent din partea de sus a site-ului (acea lupa). Introduceți informațiile pe care le căutați și veți vedea o listă de rezultate compatibile dacă sunt bineinteles si găsite pe site.
- Sunt persoana juridica. Pot cumpara?
Pentru a primi o factură fiscală cu datele companiei dumneavoastră, vă rugăm să introduceți datele solicitate în timpul înregistrării sau în timpul procesului de comandă, adica trebuie sa debifati casuta unde scrie: "foloseste aceeasi adresa pentru facturare"
- Cum procedez daca doresc ca livrarea sa se faca la o alta adresa decat cea specificata in contul meu de client?
În acest caz, aveți opțiunea de a introduce informații despre adresa de livrare preferată în timpul procesului de comandă.
- Exista posibilitatea cumularii mai multor comenzi?
Din pacate nu putem cumula mai multe comenzi. Putem doar sa anulam una din ele sau pe ambele si sa va plasam o comanda noua, care sa contina toate produsele dorite. In acest caz va rugam sa ne contactati cat mai curand posibil prin acest formular de contact: Click aici
- Cum pot anula o comanda?
Când plasați o comandă pe site, veți primi automat un SMS și E-MAIL care conțin detaliile comenzii dumneavoastră și un link pentru a urmări progresul comenzii dumneavoastră. Când vizitați acest link, veți vedea un buton pe această pagină numit „Anulați comandă” pe care îl puteți accesa pentru a anula o anumită comandă. Dacă nu găsiți acest buton, este posibil ca comanda dumneavoastră a fost deja procesată și nu poate fi anulată.
Dacă nu va descurcati si aveti nevoie de ajutor, atunci ne puteti contacta cu ușurință folosind următorul formular. Click aici!
- Care sunt modalitatile de plata?
Plata se poate face doar ramburs la momentul livrarii coletului de catre curier.
- Cum pot sa ma asigur ca am plasat cu succes o comanda?
La scurt timp după plasarea comenzii, veți primi un e-mail și un mesaj text (sms) care confirmă că această solicitare de comandă a fost făcută. Dacă nu primiți aceste confirmări automate prin cel puțin unul dintre cele două canale de comunicare, este probabil să nu fi finalizat comanda și vă încurajăm să ne contactați prin intermediul paginii următoare. Formular contact
- Ce se intampla daca nu sunt la domiciliu in ziua livrarii?
Iti recomandam sa alegi livrarea la adresa locului de munca, daca in timpul orelor lucratoare nu esti in mod normal acasa. Daca indiferent de adresa aleasa si de motiv, nu sunteti disponibil(a) atunci cand soseste comanda, puteti contacta curierul respectiv pentru a stabili de comun acord o ora sau o zi cand sa se revina cu acel colet catre dvs. O alta posibilitate, este aceea sa ne contactati pe e-mail sau telefonic 0758 636 109 (Luni - Vineri, 10:00-12:00, 13:00-16:00) si vom discuta cu cei de la firma de curierat.
- Pot adauga sau inlocui produsele dintr-o comanda plasata?
Nu este posibil acest lucru decat daca anulam acea comanda si apoi o replasam. Singurele modificari ce pot fi aduse la o comanda, sunt cele cu implicatii la adresa de livrare si numar de telefon.
- Cat dureaza livrarea unei comenzi?
O comanda se livreaza (de obicei) in 1-4 zile lucratoare. Acest termen se calculeaza din momentul plasarii comenzii. Zilele de weekend cat si sarbatorile legale, nu sunt zile lucratoare. Deci, dacă plasați o comandă în weekend, trebuie să știți că numărătoarea va începe în următoarea zi lucrătoare, luni (cu excepția cazului în care este sărbătoare) (ex: accidente in anumite zone ale tarii, vreme nefavorabila si implicit drumuri inchise sau diverse probleme tehnice etc.)
- Se pot proba produsele inainte sa le platesc? Ex: "livrare cu verificare"
Nu puteți testa produsul înainte de a plăti. După ce plătiți companiei de transport pentru această comandă, o puteți încerca. Dacă mărimea este greșită sau nu vă place produsul, îl puteți returna completând formularul de retur de mai jos.: Cerere retur
ADMINISTRAREA CONTULUI DE CLIENT:
_______________________________________________________
- Am uitat parola contului. Cum procedez?
In cazul in care nu va amintiti parola contului Dvs., va rugam sa folositi optiunea Recupereaza parola uitata, disponibila in pagina Acces cont sau accesati butonul urmator: Click aici!
- Cum procedez daca doresc sa modific datele din contul meu?
Pentru a modifica datele din contul de client, va rugam sa va autentificati in cont si sa accesati apoi optiunea Actualizare cont, disponibila in sectiunea Contul meu sau discutati cu noi prin mesaj catre
- Trebuie sa am cont pentru a putea cumpara?
Pentru a face cumparaturi pe acest site, NU este (neaparat) necesar sa va creati un cont de utilizator. Acesta poate fi creat si dupa ce ati finalizat comanda.
- Pot afla informatii despre comenzile anterioare?
Puteti consulta istoricul comenzilor efectuate pe site, accesand sectiunea Istoric comenzi sau prin accesarea paginii urmatoare: Status comanda
- Unde gasesc factura pentru produsele achizitionate?
In momentul expedierii comenzii din sediul nostru, se trimite automat catre client si un email care contine factura comenzii respective.
Este important ca adresa de email mentionata la comanda respectiva, sa fie trecuta corect. O alta posibilitate de a avea acces la factura comenzii in cauza, este cea prin care accesati pagina Status comanda unde va trebui sa introduceti nr. de telefon sau email-ul folosit in acea comanda, cat si nr. comenzii.
INTREBARI GENERALE:
__________________________________
- Doresc sa achizitionez un produs care nu este pe stoc. Cum procedez?
Pentru mai multe informatii despre disponibilitatea produsului, va rugam sa ne contactati folosind formularul de contact de pe site: Contact
Nu suntem producatori de incaltaminte, ci la randul nostru comandam de la producatori si/sau furnizori de incaltaminte, toate produsele afisate pe site. De aceea, este necesar sa identificam intai produsul dorit de dvs. Ulterior, vom contacta acel furnizor/producator aferent modelului solicitat, pentru a va afla daca vom putea onora si noi comanda catre dvs.
- Ce reprezinta contul IBAN?
Fiecare cont curent bancar are disponibil si un cont IBAN (International Bank Account Number) , care este compus din 24 de caractere ( cifre si litere ) ce reprezinta un numar unic de identificare. Prin intermediul acestui cont IBAN, se pot primi bani, de la diverse persoane fizice sau juridice, deci nu vi se pot lua bani din contul dvs. bancar, ci doar sa primiti. Acesta este unicul lui scop. Pe site-ul nostru, este necesar in cazul retururilor, pentru a va putea inapoia suma aferenta comenzii returnate. - Ce trebuie sa fac ca sa nu mai primesc alerte pe email?
In fiecare e-mail cu reclame, primit din partea noastra, veti gasi si un buton pentru dezabonare.