Daca produsul primit nu este pe marimea potrivita pentru dvs. sau pur si simplu nu va (mai) place acel model, atunci informatiile din aceasta pagina o sa va fie de ajutor.

Avem 2 posibilitati prin care putem procesa un retur:
  • Schimb pe schimb
- Adica dvs. va alegeti o alta marime sau un alt produs si ne anuntati de acest lucru pe email info@elaza.ro sau pe numarul de whatsapp afisat pe site. Cost transport: 28 lei   + diferenta de valoare in caz de va alegeti un produs mai scump
  • Returul clasic
- Cel prin care faceti o cerere de retur in site si completati un cod IBAN pentru a primi banii inapoi in cont


1) Conditii ca returul sa fie acceptat si ulterior procesat
2) Cum se poate genera o cerere de retur?
3) Despre "banii in cont" termen transfer + alte detalii
4) Optiuni transport pentru preluarea coletului de la client


____________________________________________________________________________________________________________________________


1) Conditii ca returul sa fie acceptat si ulterior procesat

- Daca au trecut mai putin de 14 zile calendaristice de la livrarea comenzii;
- Nu trimiteti coletul cu ramburs, pentru ca altfel il vom refuza, banii se transfera doar in cont bancar, nu la curier;
- Produsul nu trebuie sa fi fost purtat sau deteriorat, in caz contrar acest lucru va atrage dupa sine plata taxelor de curier dus-intors catre dvs.;


Alte informatii de interes:
- Ambalarea trebuie sa fie realizata corespunzator, astfel incat produsul sa nu poata fi deteriorat in timpul transportului catre noi;
- Impachetati coletul intr-un ambalaj rezistent (lipit ulterior cu scoci) ideal ar fi sa folositi cutia cu care a venit acel produs, dar daca nu o mai aveti, puteti folosi si alta cutie care sa fie cel putin la fel de rezistenta;
- Sunetul provocat de încălțăminte în timpul contactului cu suprafața nu se încadrează în categoria articolelor ce pot fi returnate sau care beneficiază de garanție;
- Mirosul produs de incaltaminte, nu constituie motiv de returnare sau garanție a produsului și este generat de procesul de producție al acestuia;
- Un formular de retur este asociat unei comenzi. Dacă doriți să returnați articole de la diferite comenzi, trebuie să generati o cerere de retur pentru fiecare comanda in parte.

De retinut: In coletul pe care il expediati catre noi, va rugam sa treceti pe o foaie de hartie, numele trecut in comanda cat si numarul de telefon mentionat in acea comanda. Avem cazuri unde coletele ajung fara eticheta si nu avem posibilitatea sa identificam ce client a trimis acel colet catre noi.
____________________________________________________________________________________________________________________________

2) Cum se poate genera o cerere de retur?

- Accesati pagina Formulare retur si urmati pasii indicati
- Veti avea nevoie de urmatoarele :
a) Nr. de telefon sau email-ul folosit in plasarea acelei comenzi. Aceste informatii le puteti gasi usor pe SMS-ul si/sau Email-ul folosit la plasarea acelei comenzi;
b) Nr. comenzii pentru care doriti sa realizati acel retur.


Intre timp, puteti plasa oricand o noua comanda, pe orice produs doriti, fara sa asteptati finalizarea acelui retur. Comanda noua o veti putea achita integral, urmand ca banii din acel retur sa ajunga in contul IBAN mentionat in cererea respectiva.

____________________________________________________________________________________________________________________________


3) Despre "banii in cont" termen transfer + alte detalii

- Dupa ce coletul ajunge la noi, va fi verificat cu maxima atentie de catre echipa noastra;
- Ulterior, in maxim 10 zile lucratoare (incepand cu ziua livrarii la sediul nostru) se va face transferul banilor;
- De retinut si faptul ca banii se pot transfera doar intr-un cont bancar in LEI/RON si NU in alte conturi in euro/alte valute;
- Pe aplicatia bancii sau in extrasul dvs. bancar, o sa va apara ca banii provin de la firma BELMOD SRL, deci NU elaza.ro

- Daca nu aveti un cont bancar, atunci puteti trece codul IBAN al unei alte persoane, de la care ulterior sa va recuperati banii


___________________________________________________________________________________________________________________________

4) Optiuni transport pentru preluarea coletului de la client

In cererea de retur aveti 2 optiuni din care puteti alege:


1. Optiunea " Doresc ca Elaza sa-mi trimita curierul, la adresa de ridicare selectata mai jos" - prin aceasta optiune, un curier va veni sa ridice coletul de la acea adresa. Ulterior din valorea in lei a produselor returnate, o sa va scadem 19 lei , adica valoarea transportul catre noi a coletului respectiv.

2. Optiunea "Doresc sa trimit eu coletul catre Elaza" se refera la faptul ca dvs. veti trimite coletul catre noi, prin orice firma de curierat doriti (exceptie posta romana cat si easybox) In aceasta situatie, dvs. achitati transportul catre noi, direct firmei de curierat alese. Sa NU trimiteti cu plata la noi a transportului, pentru ca altfel vom refuza primirea acelui colet.

- Adresa la care trebuie trimis coletul este: Str. Cetatianu Ioan Nr.15 (hala62) Judet/Localitate: Galati, telefon: 0792 500 796

Prin aceasta ultima optiune (nr.2), noi nu vom scadea deloc din valoarea in lei a produselor returnate, pentru ca dvs, v-ati achitat taxa de transport pentru retur,  direct catre firma de curierat cu care ati trimis coletul la sediul nostru.


____________________________________________________________________________________________________________________________


Alte detalii:

- Daca ati ales optiunea 1 la transport, atunci un curier va veni la adresa respectiva, sa va ridice coletul. De regula in termen de 1-5 zile lucratoare. NU este nevoie sa sunati dvs la acea firma de curierat.

- Daca dupa ce ati finalizat cererea de retur, VA RAZGANDITI in privinta oricarui aspect, cum ar fi optiunea de transport sau poate nu mai doriti sa faceti returul, (ex. pastrati produsele sau le oferiti altcuiva ) VA RUGAM sa ne contactati in cel mai scurt timp posibil, pentru a va anula cererea de retur cat si awb-ul de ridicare colet.

- IMPORTANT: Optiunea nr.1, prin care oferim clienților posibilitatea de a returna coletul către noi, prin generarea automată a unui ordin de ridicare (în care trimitem automat un curier pentru a prelua coletul respectiv), este complet opțională și site-ul elaza.ro (BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038) nu poate fi făcut responsabil pentru cazurile în care firma de curierat nu respectă acel ordin de ridicare.

Cu alte cuvinte, aveti posibilitatea sa alegeti varianta a doua ca si client, prin care puteti selecta orice companie de curierat doriti pentru a trimite coletul catre noi. In aceasta situatie, costul transportului catre destinatie va fi suportat integral de catre dvs. Va rugam sa retineti ca acest cost nu va fi restituit ulterior, deoarece este responsabilitatea dvs ca si client sa va asigurati ca coletul ajunge la noi, astfel incat sa putem procesa returul corespunzator.

- Deoarece firma de curierat transferă banii de la clienți într-un cont bancar, singura modalitate prin care putem restitui acești bani este tot prin intermediul unui cont bancar.  Magazinul online elaza.ro nu opereaza cu bani cash si de aceea banii ii putem da inapoi doar prin transfer bancar.

____________________________________________________________________________________________________________________________


BELMOD SRL, J17/384/2015, CUI: RO34282038